sábado, 23 de septiembre de 2006

Passeig pel poble



Benvingudes i benvinguts al meu espai


He buscat imatges a les meves copies de seguretat. Tinc un arxiu amb moltes carpetes que denomino 'fotos_antigues'
M'havia acostumat a trobar l'imatge a la pàgina i no tenia pressa a renovar-la.
Han passat molts dies i moltes nits. Avui està plovent i la festa de la Mercè sembla que la tenim passada per aigua.


Aquesta foto la vaig fer amb la càmara compacta, rodet.
A Fañanás el grup de persones amb qui parlava la mare, a la fresca, a l'estiu. Alguns ja no hi són.
Nosaltres ja no podem anar al poble perquè la mare no pot pujar les escales de la casa.
Aquest matí m'he recordat de la mare fent el seu passeig pels voltants del poble, quan s'amagava el sol, al capvespre.


 

No hay comentarios:

Publicar un comentario